Ett kompletterande led för din butik

NW-Group jobbar idag mot ett flertal olika kedjor och fristående butiker i Sverige. Vi tillhandahåller delar till över 50 olika märken och lagerför delar till över 100 olika äldre modeller.

Vad kräver en slutkund av din butik? För att optimera din kundrelation är vi ett kompletterande led för din butik. Vi erbjuder dig ett väl utvecklat servicesystem för att effektivt driva ärenden mellan slutkund, butik och oss som servicecenter. Detta med stöd som inventeringslistor, servicehistorik, rekommenderade priser och bra leveranstider. Vår målsättning är att hålla en leveranstid på 2 veckor från att vi har fått in en godkänd order. Detta med reservation för restnoterade delar, sjukdom eller andra ej påverkbara orsaker. Vid behov har vi direktkontakt med din slutkund för att minimera risken för missförstånd. Vi anpassar oss efter dina behov och för gärna en dialog för optimalt samarbete.

Hur lång tid kommer min reparation ta? I normala fall hanterar vi reparationen inom 4 veckor. För ärenden utanför garantitiden kommer ett kostnadsförslag ges, varpå ett godkännande för reparation måste erhållas innan reparationen kan börjas.

Garantitid? Från 1 års garanti lämnas på utfört arbete. Garantin blir ogiltig om klockan missbrukas, misshandlas, manipuleras eller tas isär. På batteribyte lämnas 1 års garanti. Avvikelser kan förekomma i enlighet med serviceavtal med respektive varumärke. Omega, Rado, Longines, Hamilton, Certina, Tissot, CK  kräver att vi skall lämna 2 års garanti utför reparation

 

Om ni vill har mer information och priser kontakta oss eller din butik.

Vill du bli kontaktad?

Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi till dig.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and
    Terms of Service apply